اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تلاش نیروهای داوطلب هلال احمر در مقابله با کرونا

سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از به‌کارگیری نیروهای داوطلب در جبهه‌ها مختلف‌ مقابله با کرونا خبر داد.

تلاش نیروهای داوطلب هلال احمر در مقابله با کرونا

محمدنوید متقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد داوطلبان هلال احمر در مقابله با کرونا اظهار داشت: تا امروز نزدیک به ۵۰۰ نفر اعلام آمادگی کردند که مراحل اولیه در مورد شناسایی توانمندی‌ها انجام شده است.

سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌ احمر استان اصفهان افزود: با توجه به نیاز و تقاضایی که وجود از نیروها استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بحث غربالگری در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان را انجام می‌دهیم، همچنین برای حضور و پشتیبانی در نقاهتگاه‌ها و در بحث درمانی نیز پزشکان و پرستاران داوطلب معرفی شده‌اند؛ برخی مجموعه‌های مردمی درخواست نیرو داشتند که به تناسب درخواست مانند نیروی ‌پرستار، دوزنده، تولید‌کننده ماسک و همراه بیمار معرفی شدند.

متقی ادامه داد: از چند روز آینده بحث مددکاری اجتماعی برای انجام حمایت‌های روانی و انجام سایر خدمات به خانواده‌های بی‌بضاعت بیماران کرونایی را آغاز می‌کنیم، با همکاری علوم پزشکی این خانواده‌ها شناسایی می‌شوند و مورد حمایت روانی قرار می‌گیرند.

سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌ احمر استان اصفهان در پایان گفت: پویش مردمی را در دستور کار داریم که از افرادی که می‌توانند کمک‌ها مالی و غیرنقدی و همچنین نیروهای داوطلب استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول